Salı, Ocak 6

Benefit..






Makyaja çok düşkünlüyüm yok.. Sabah çıkarken muhakak rimel,allık sürerim. Gözaltıma maalesef kapatıcı sürmek zorundayım cunku cildim kuru oldugundan hafif morluk oluyor sürmezsem cok yorgun görünüyorum yani bana öyle geliyor :) ruj ise cok severim sabah hafif tonlarda sürerim ama o kadar.. yanımda taşıdığım halde birdaha da sürmek aklıma gelmez..Bazen de sürünce sanki herkes bana bakıyormus abartmısım gibi hisseder silerim.. Ama az kullanmama rağmen makyaj malzemelerine bayılırım..Sürmesem de onların makyaj sepetindeki varlığı bile benim için yeter :) Yeni çıkanlara da çok meraklıyımdır..! Gene araştırmalarımın olduğu birgün Benefit ürünleriyle karşılaştım..Ürünler dış ambalajlarıyla cok orijinal hem göze hitap ediyor hem de çok işlevsel. Kapatıcısını almıştım, tüm kapatıcıları Biotherm,clinique,chanel vs kullamış olduğum halde en başarılı benefit'i buldum.. Benefit sanki şöyle bir misyon üstlenmiş gibi " Makyözlerin bildiği makyaj hilelerini halkla paylaşmak" Hakikaten öyle! mesela bir ürünü var kaş altına suruyorsunuz kaşınız kalkık gözüküyor, bir baskası kapatıcıdan sonra suruluyor aydınlatıcı etki yapıyor.. Bir tanesi var ki bence makyajda yuzyılın devrimi "Benetint". Kucık cam bir sise icerisinde pembe bir sıvı var bu sıvıyı dudaklarınıza surdugunuzde pembelık veriyor ve uzun sure gitmiyor, hicbirsey bellı degil sanki dudagınızın dogal rengi. Aynı ürünü allık olarak da kullanabiliyorsunuz. Elmacık kemiklerinizin uzerine surup yaydığınızda cok tatlı bir pembelık veriyor, bulasma gibi bir riski yok.Kalıcılığını da uzun süre koruyor.! Benetint'i kesinlikle öneririm! İnternet üzerinde kendi sitesinden veya gittigidiyor üzerinden satın alabilirsiniz...:)

5 yorum:

NlyStyle dedi ki...

müthiş bişey bu ürün ya hemen almak istedim..

Merve dedi ki...

tavsiye ederim cok severek kullanıyorum.Benefit.com'dan siparis ettirebilirsiniz ya da gittigidiyor da arattırın satan kullanıcılar var zaten bu urun hep hollywood yıldızlarının sırrı olarak geçer..liv tyler çok kullanırmış öyle diorlar :)
Sevgiler

lale kunt dedi ki...

aa ne güzel bi ürünmüş o öyle.. hemen bakmam lazım, teşekkür :)

Merve dedi ki...

lalecim cok güzel tavsiye ederim..gittigidiyor'da bulabilirsin kucuk boylarıda satılıyor denemelik.. :)

Adsız dedi ki...

body shopun lips and chheks ürünü var aynı işe yarayan acaba bu daha iyisi mi denemek gerek :)