Pazartesi, Ocak 26

Yeni Mimim..

Blogumun ilk izleyicisi..beni devamlı mimleyen canım lal beni gene unutmamış mimlemiş ;)
Kendisine çok teşekkür ediyor hemen cevapıyorum;

Konu: Şimdiye kadar neler keşfettik,keşfediyoruz ..?

* 3 aylık blog hayatımda ne kadar çok mutlu olduğumu
* ilk izleyicimden itibaren her izleyicim arttığında küçük bir çocuk gibi sevindiğimi
* çikolatayı ne kadar çook sevdiğimi,ama artık kendisiyle ayrılmamız gerektiğini.
* bloglarda yeni arkadaşlıklar kurmanın beni ne kadar mutlu ettiğini
* bunca zamandır kendime bir blog açmayarak saflık yaptığımı
* cumartesi günü çalıştığımda bir sonraki haftayı hiç sevmediğimi
* bana mor rengin yakıştığını
* nişanlımla h.sonu en az beraber 12 sa geçirmediğimde o haftanın çook zor geçtiğini
* alışveriş merkezlerinde kendimi kaybettiğimi
* tatlısız bir hayatın zor olduğunu
* kuşları beslemeyi ne kadar sevdiğimi
* kedileri çok sevmeye başladığımı
* bu aralar seçelere kafayı taktığımı
* küçük şeylerin dahi beni ne kadar mutlu ettiğini
* annişimi/babişimi görmediğimde çok özlediğimi
* ev eşyalarını çok sevdiğimi beğendiklerimi ileride kullanmak üzere kayıt altına aldığımı.
* sevdiğim blog arkadaslarım eski gibi sık yazmayınca ne kadar çok üzüldüğümü,herkesin hep burada olmasını istediğimi!

Bende Sevgili Naz'ı mimlediim ;)

5 yorum:

L@L dedi ki...

Merve'cim blog sayesinde seni tanıdığım için çok mutluyum :) İlk izleyicin olmakta çok güzel ;)
Keşiflerine bayıldım ;) Öpüyorum çok *_)

Nazpek dedi ki...

Teşekkürler sevgili merve beni unutmadığın için hemen düşünmeye başlıyorum en kısı zamanda cevaplıyacağım.

Merve dedi ki...

lalcim bende seni tanıdığım için çok mutluyum çok sevdim seni ;)

Merve dedi ki...

bekliyorum cevaplarını nazcım ;) sevgiler

Gizem. dedi ki...

keşifler pek güzel:)) sen yaz hep yaz biz okuyalım :))