Cuma, Ocak 16

İlk Mim'im

Lal'cim beni mimlemiş..İlk mimimi almış oldum! Teşekkür ederimm .. İşte cevaplarım;

1.En sevdiğiniz kelime nedir? Mutluluk :)

2.En nefret ettiğiniz kelime nedir? Yanlızlık

3. Sizi ne heyecanlandırır? Son 5 yıldır h.sonu sevdiğimle görüşecek olmak :)

4. Heyecanınızı ne öldürür? Sürekli şikayet eden insanlar

5. En sevdiğiniz ses nedir? Sevdiklerimin sesi

6. Nefret ettiğiniz ses nedir? Metal gıcırtısı, karga sesi

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Muhasebecilik- Para işlerinden anlamam şirketi batırırım :)

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Parmaklarım uzun olsaydı piyano çalmayı çok isterdim!

9. Soru yok olmuş :))

10. Nerede yaşamak isterdiniz? Rubion-Fransa

11. En önemli kusurunuz nedir? Çok çabuk sıkılmak

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? Çikolataaa!

13. Kahramanınız kim? Atatürk

14. En çok kullandığınız küfür nedir? Kullanmam gerekirse Salak derim!

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?Depresif/ yarın işe geleceğimi öğrendim planım alüst oldu :(

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Hayat sevdikçe güzel..

17. Mutluluk rüyanız nedir? Kırların içinde sevdiğim ve bebişimizle koşuşturmak..

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir? Sevdiklerimi, ailemi kaybetmek!

19. Nasıl ölmek istersiniz? Uyurken

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz? Hoşgeldin :) şimdi sana tüm kaybettiğin sevdiklerini göstereceğim..!

Bende eğer daha mimlenmediyse sevgili Pammuğu mimliyorum..Kolay gelsin.. :)

2 yorum:

Nazpek dedi ki...

cevaplar çok güzel.
seninkileri okuyunca bazı soruları atladığımı gördüm neyse ilk mim in acemiliği(bende ilk defa mimlendimde ayıptır söylemesi)

Merve dedi ki...

sorma nazcım bende cook mutlu olmuştum ilk mimimi lal'den aldığımda..:)