Perşembe, Ocak 22

Serçe 124..



Bu aralar serçe figürlerini çok seviyorum..yok serçeli küpe,serçeli yüzük, internette serçeli duvar kağıdına bakmalar..Paşabahçenin her mağazasında üstünde serçe olan tabak aramalar..Görevlilere hani serçe vardı yaaa ondan kalmadı mı?! diye sormalar..yani kendimi serçe'ye kaptırdım..çok beğeniyorum bunları etsy'de bir kız yapıyor cok hoşuma gitti aslında keçeden yapılır yapımı da kolay gibi gözüküyor..Keçe uzmanı Nazo,Gizem kesin yapabilirler ..Fikir olsun blog arkadaşlarım'a..

10 yorum:

Nazpek dedi ki...

sevmekte haklısın çok şirinler

Merve dedi ki...

di mi ama? çok şirinler!

a. gizem dedi ki...

hakkaten çok şirinlermişşş yaparız mervecim yaw, şu yüksek lisans tezimiz bi bitsin de :))

L@L dedi ki...

Bende bayıldım Mervecim çok şekerler *)

Merve dedi ki...

gizemcim kolay gelsin.. ben lisans tezimde bile zorlanmıştım nişanlımda doktora tezini verdi enstitüye tez zamanda sınavına girer de biter inşallah..bilirim yani tez zorluklarını..sen dikkatini tez'e ver gizemcim ben bitince gene sana hatırlatırım.. ;) kolay gelsiin tekrar!

Merve dedi ki...

bende bayıldım lal hadi yapalım ;))

lale kunt dedi ki...

ya çok şekerler.. adresini de sorabilir miyim mervoş? diğerlerini de merak ettim :)

Merve dedi ki...

arkadaşlar kusura bakmayın etsy değilmiş..kendi sitesi var;
http://giftsdefine.com/subcategory.php?fingerPrint=&categoryID=114&PHPSESSID=3a895a9fd471111caa8de1c989de93cb

lalecim oradaki civciv karakterine bakar mısın? cok tatlı di mi?
zaten yaptığı herşeye bayıldım ben!! :)

lale kunt dedi ki...

süperler, hepsine bayıldım!
teşekkür...

Merve dedi ki...

rica ederim..
paylaştıkça bende mutlu oluyorum :)