Salı, Ocak 27

Piyano İstiyorum!


İstiyorum ama çalmayı bilmiyorum! İstiyorum ama minnacık ellerim, parmaklarım var!

normal eldivenler parmaklarıma uzun geliyor. Acssesories çocuk eldivenleri tam oluyor düşünün yani :( Ask-ı Memnu daki kız beyaz bir piyano çalıyor ya işte ben o piyanoya bayılıyorum..Babama öğrenmek istiyorum dedim tamam dedi ama piyanom beyaz olacak deyince aa sen işin süsündesin dedi.. ;) ama ben çocukluğumdan beri çook severim bana göre tüm bayanlar piyano çalmalıdır..zaten benim giyim beğenim,sevdiğim müzikler,ağırbaşlılığımla kesin ruhumun bir yanı geçmişte kalmışş...Allah nasib ederde inşallah bir gün kızımız olursa onun piyano çalmasını çok isteriim! :))
Beyaz bir piyanomuz olsunn anneannemde üstüne böyle dantel örsün ;) Çalmasını bileniniz var mı?

8 yorum:

Gizem. dedi ki...

Bizim evde yıllarca(ablam şehir dışında görev yaparken)durdu durdu ve durdu ablam çalmasını biliyo zaten keman ve piyano öğretmenliği yaptı yapıyo gel sana öğreteyim senin yaşında öğrencilerim var dedi 10 dk sonra bıraktık:))) galiba müziğe karşı yeteneğim yok :)))

Merve dedi ki...

ah pammukcum ah ben senin yerinde olucaktım bırakmazdım ablamı ;))

Gizem. dedi ki...

o da öyle söylüyo mervecim sen ne şanslısın ama haberin yok diyo :)))izmide olsaydın sana öğretirdi :)

Merve dedi ki...

önce biraz parmaklarımı çekip uzatmamız gerekirdi ama olsun ;P
şansıma küseyim ;) kaçırdım!

lale kunt dedi ki...

aaaa benim parmaklarıma da bütün eldivenler büyük gelir ve acces. daki çocuk eldivenleri tam olur :) hobbit el diyorum kendime, geri kalanım elf öyle idare ediyorum :P

ben üniversitedeyken bir ara piyano dersi almıştım, hocamın elleri de minnacıktı (ama kendi de minkiti, o zaman normal duruyo o eller) çalıyodum biraz yani.. sonra sıkıldım bıraktım, aslında fena gitmiyodum.

küçük elliler de çalabiliyo yani mervoş üzülme.

Merve dedi ki...

aaa seninde mi? zor oluyor di mi eldiven bulmak laliş? Ben seviyorum ellerimi, şirin geliyor bana ama işte tırnaklarımı uzatamıyorum ya da kırmızı oje pek güzel durmuyor zorlukları var yani ;)
Ne güzel çalıyormuşsun gene başla bence unutma arkası gelir muhakkak.. insanı dinlendirir güzel birşe yani. Bana da piyano çalan bir arkadaşım söylemişti sen çalamazsın diye demek ki rakip görmüş beni kendine istememiş ondan şimdi anladım ;PP

O Zaman araştırrim ben! Belki ilerletirsem bir gün de beyaz piyanom olur! ;)

lale kunt dedi ki...

aaa o arkadaşına söyle çok ayıp, çalınıyo canım ne varmış? bak bana öğreten arkadaşım yüreklendirmişti beni, kendi ellerini göstermişti minicikler diye. çalınıyo merve yahu, sen umudunu kaybetme :)

Merve dedi ki...

arkadaş dediğin böyle olur işte bak nasıl aklıma soktu şimdi ;))
o kadar buyuk bir piyanist olacam ki resitaller vereceğimmm! ;)
sağol lalişim ben hoca araştırıyim evime yakın..